התערוכה הווירטואלית של PORT2PORT 2022 תיפתח לקהל המבקרים ביום ראשון הקרוב, ותהיה זמינה אונליין עד שלישי (3 עד 5 באפריל). התערוכה הווירטואלית תכלול ביתנים של חברות מתחום שרשרת האספקה הלוגיסטית וכמו כן תכלול את כל ההרצאות, המצגות והפאנלים שהיו במהלך הוועידה שהתקיימה ב-28 במרץ באולפני מזמור בפתח תקווה. השידורים יחלו בשעה 10:00 בבוקר ויסתיימו בשעה 12:35 בצהריים. שידור מחזורי נוסף יחל מהשעה 14:00. להורדת לוח הזמנים המלא.
בין התכנים שישודרו למשתתפי התערוכה הווירטואלית פאנל מנהלי הנמלים, בהשתתפות מנדי זלצמן, מנכ״ל נמל חיפה, שיקו זאנה, מנכ״ל נמל אשדוד, איציק בלומנטל, מנכ״ל חנ״י ויואב צוקרמן, סגן נשיא נמל המפרץ SIPG. כמו כן תשודר הרצאה של יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק, חברת DHL אקספרס ישראל, בנושא ״לוגיסטיקה – שנת מבחן״, פאנל שעסק בשרשרת האספקה בהשתתפות אלי מלניק, מנכ״ל שותף בקרגו אמרפורד, רון גלובינסקי, סמנכ״ל שיווק גלובלי בחברת CNW, רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים של אל על, מוטי ארבל, מנכ״ל ACI ורום טופ אוויאיישן, ועדני סימקין, מנכ״ל חברת MSC ישראל.
פאנל נוסף שישודר נערך בהשתתפות אורנה הוזמן-בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד, אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה, ורב חובל יגאל מאור, מנהל רספ״ן במשרד התחבורה.
כמו כן ישודר פאנל שעסק בתחום החדשנות לאורך שרשרת האספקה בהשתתפות רועי שלזינגר, מנכ״ל קבוצת אשדוד בונדד, דפנה שטיינמץ, מנכ״ל עמיטל דאטה, גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות ולוגיסטיקה, עמוס גבאי, מנכ״ל קבוצת פריץ, וטל עמר, מנכ״ל תובלה משולבת.
גם חברת פריץ ערכה פאנל במהלך האירוע – ״אתגר המשאב האנושי בתחום שרשרת האספקה״, וזאת לאור הביקוש הרב לעובדים מיומנים ומחוייבים לתחום. בנוסף, נקרין הרצאות קצרות מפי בכירים בפריץ. כמו כן, במסגרת התערוכה, נמל אשדוד יקיים סיור וירטואלי בנמל – מומלץ לשריין ביומן. זמני הסיור: 3,4 באפריל בין השעות 10:30-11:20.
להגעה לאירוע הווירטואלי לחצו כאן.
כותרת בולטות מהפאנלים:
איציק בלומנטל, מנכ״ל חנ״י: משקיעים בתשתיות, בונים מסוף דלק חדש ומנהרת תקשורת ומקדימים את הלו״ז של סלילת דרכי הגישה לנמל המפרץ בחיפה.
שיקו זאנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד: ״עוד שבועיים הכל הולך להשתנות. רציף 21 הולך להיות הרציף המתקדם ביותר בישראל״.
מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה: ״צריך לרתום ארבעה סוסים לכרכרת הצמיחה״.
רונן שפירא, מנהל מחלקת מטענים אל על: ״יש מספיק קיבולת. אנחנו דואגים ראשית כל לשוק הישראלי, עם דגש על סקטור החקלאות״
עדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל: ״על מנת שהבעיה בנמלים תיפתר צריך שמצב המכולות, האניות והנמלים יהיה תקין״
אורנה הוזמן בכור, יו״ר חברת נמל אשדוד: ״השקענו סכומי כסף אדירים בתשתיות. כדי להתחרות בנמלים הפרטיים נמל אשדוד יצטרך לחשוב על הפרטה״